piątek, 16 maja 2014

Super Mama

Mój osobisty kubek Super Mamy został już przetestowany ;)
Powiększył tym samym kolekcję tych ulubionych. 
Jestem przekonana, że 26.05 ucieszy niejedną z Mam, zwłaszcza gdy będzie wypełniony czymś pysznym :P Kubki i herbatę pakuję prezentowo dla wszystkich zamawiających do 24.05. 
Wraz z mamowym kubkiem przyjechały dwa inne. Pamiętacie jeszcze dzbanki od Falby, które prawie rok temu zawitały do Minty sklepu? te w czerwoną krateczkę i błękitne w białe grochy? Jeden taki został u mnie i czasami pojawia się na zdjęciach, tak, jak dziś
Kubki, które są teraz dostępne idealnie pasują do tamtej ceramiki. Bardzo żałuję, że Falby zniknęło z rynku i ich produkty póki co są nieosiągalne
No nic, tak to bywa w twardym świecie biznesu ;)
Jak już tu jestem przypomnę o zabawie, w której można wygrać pyszną wiśniowo- waniliową herbatę firmy Tafelgut. Wszystkie szczegóły znajdziecie tu: KLIK
Zostało jeszcze kilkanaście godzin do zamknięcia listy chętnych, zapraszam serdecznie


aaa...do kategorii z rabatem 15% dołączyły kolejne produkty: KLIK
I już nie gadam, tylko zmykam do pracy
Słońca życzę!
---
Ewa





i zeszłoroczna fotka, dzbanek by Falby



P.S. W Minty Second Hand zostało jeszcze kilka talerzy w kolorze miętowym. Może ktoś chętny?



6 komentarzy:

  1. O Bosz... jak tu pięknie! Musiałam w końcu tu trafić :) widzialam w gazecie, na innych blogach, ale w koncu sama tu zawitalam :) przejrzę od deski do deski, bo już mi się podoba :) Witam, będę obserwować :) Pozdrawiam i skromnie zapraszam do mnie ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kubeczki, co jeden to ładniejszy, trudny wybór:-)
    Dzbanek Falby u mnie czerwony:-)
    Cudne fotki! Słońca również życzę! Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki :) I ten dumny kubek mamy. Świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek mamy - rewelacja! :)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczne zdjęcie dzbanuszka z poziomeczka. Z przykrością, ale czerwony i niebieski to nie moja bajka. Mam małą kolekcję minty, ostatnio dostałam w prezencie od siostry minty w białe grochy, no name, ale cudny.
    Słonecznych dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam do Ciebie od Uny (ktora o Tobie pisze) i jestem zachywcona, oczarowana, po prostu słow mi brak. No i ide dalej pozachwycac się tym, co u Ciebie znajdę. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń